سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187802

بازدید امروز : 32

بازدید دیروز : 26

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

[ و گفته‏اند که در روزگار خلافت عمر بن خطاب از زیور کعبه و فراوانى آن نزد وى سخن رفت ، گروهى گفتند اگر آن را به فروش رسانى و به بهایش سپاه مسلمانان را آماده گردانى ثوابش بیشتر است . کعبه را چه نیاز به زیور است ؟ عمر قصد چنین کار کرد و از امیر المؤمنین پرسید ، فرمود : ] [ قرآن بر پیامبر ( ص ) نازل گردید و مالها چهار قسم بود : مالهاى مسلمانان که آن را به سهم هر یک میان میراث بران قسمت نمود . و غنیمت جنگى که آن را بر مستحقانش توزیع فرمود . و خمس که آن را در جایى که باید نهاد . و صدقات که خدا آن را در مصرفهاى معین قرار داد . در آن روز کعبه زیور داشت و خدا آن را بدان حال که بود گذاشت . آن را از روى فراموشى رها ننمود و جایش بر خدا پوشیده نبود . تو نیز آن را در جایى بنه که خدا و پیامبر او مقرر فرمود . [ عمر گفت اگر تو نبودى رسوا مى‏شدیم و زیور را به حال خود گذارد . ] [نهج البلاغه]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

اخبار آموزش و پرورش نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/10/26::: ساعت 5:0 عصر
  • همزمان با ایام نکوداشت روز خانواده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه محرم همایش ((خانواده وآشنایی با فرهنگ عاشورا)) از سوی مدیریت آموزش و پرورش نایین به اجرا درآمد. دراین همایش که صبح روز چهارشنبه 19/10/86 در یک هوای سرد زمستانی برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین معمار منتظرین در خصوص راههای تقویت حب خداوند در وجود فرزندان که عبارت است از ذکر نعم الهی که همان یادخداست و تفکر در نعمتهای خداوند که موجبات وارث محبت خداشدن را فراهم می سازد و نیز شیوه های رفتار با فرزندان بویژه نوجوانان مطالب مبسوطی را ایراد نمودند. ایشان در بخشی ازسخنان خود فرمودند: هیچ خدمتی به خانواده مانند حفظ آنها از آتش گرفتن و آتش زدن نیست و چیزهایی که آتش به جان انسان می زند آنهایی است که حرام اعلام شده است پس از محرومات دوری کنیم. گفتنی است در این همایش بیش از 500نفر از اولیای دانش آموزان، اعضای انجمن اولیا و مربیان و همکاران فرهنگی نایینی شرکت داشتند.

  • دومین دوره مسابقات مجلات رشد درتاریخ 21/10/86 با حضور چشمگیر آموزگاران و دبیران محترم سه دوره تحصیلی نایین برگزار شد، معاون آموزشی مدیریت از حوزه های برگزاری مسابقه بازدید نمودند.

  • کمیته راه اندازی موزه آموزش و پرورش نایین شروع بکار کرد. گروهی از دبیران و علاقمندان به فرهنگ و آموزش و پرورش درتاریخ 17/10/86 گردهم جمع شدند تا به بررسی راههای جمع آوری اسناد و اشیاء برای موزه و نیز نحوه شناسایی خیرین و جذب مشارکت آنان جهت رسیدگی به هدف فوق بپردازند.

  • گردهمایی مدیران مدارس دوره راهنمایی تحصیلی برگزار و درخصوص برگزاری مطلوب امتحانات نوبت اول همفکری شد.

  • ستاد منطقه ای طرح همیار پلیس درمحل مهد کودک غنچه نایین برگزار شد. در این جلسه که درتاریخ 12/10/86 منعقد گردید، مدیر آموزش و پرورش، فرماندهی نیروی انتظامی، معاون راهنمایی و رانندگی، معاون آموزشی و کارشناسان آموزش و پرورش حضور داشتند و درخصوص آموزش دانش آموزان، شناساندن طرح به مردم از طریق توزیع تراکت در نماز جمعه و عنوان نمودن آن در جلسات آموزش خانواده بحث و تبادل نظر بعمل آمد.



  • فدراسیون فوتبال و دومین رئیس نایینی

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/10/19::: ساعت 5:0 عصر

    علی کفاشیاناعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال پس از 16ماه، در نشست امروز چهارشنبه 19/10/86 علی کفاشیان را به عنوان رییس این فدراسیون برگزید. وی پس از داریوش مصطفوی دومین نایینی است که به ریاست فدراسیون فوتبال کشور انتخاب می شود. همه نایینیان آرزومند موفقیت ایشان در عرصه جدید مدیریتی بوده و امیدواریم با عملکردی مناسب مایه مباهات همشهریان خود شوند.
    زندگی نامه کفاشیان به شرح زیر است:
    نام و نام خانوادگی: علی کفاشیان
    وضعیت تاهل: متاهل دارای دو فرزند پسر و یک دختر
    ملیت: ایرانی
    تاریخ تولد: ????/?/??
    محل تولد: نایین
    تحصیلات:
    · لیسانس اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی
    · فوق لیسانس تجارت بین الملل از دانشگاه ماستریخ هلند
    سوابق ورزشی:
    · عضو تیم ملی دوومیدانی ایران از سال ????تا ???? در مواد??? متر با مانع و ??? متر با مانع
    · رکوددار ??? متر با مانع
    سمت های ورزشی و مدیریتی:
    · دبیر کل کمیته ملی المپیک
    · معاون ورزشی و امور فدراسیون های سازمان تربیت بدنی به مدت3 سال
    · رییس شورای برون مرزی
    · رییس ستاد مسابقات دهه مبارک فجر
    · عضو شورای راهبری ورزش
    · رییس مجامع ورزشی کلیه فدراسیون های ورزشی به مدت سه سال
    · رییس ستاد نظارت بر عملکرد بازی های ???? آتن و دوحه قطر
    · رییس ستاد اولین دوره مسابقات داخل سالن دوومیدانی آسیا در سال 2003
    · رییس فدراسیون دوومیدانی به مدت ?? سال از سال ???? تا ???? و ???? تا ????
    · سرپرست فدراسیون های ورزشی رزمی، ژیمناستیک، بولینگ و بیلیارد، سوارکاری، شطرنج، قایقرانی و اسکی روی آب.
    · مدیر اداره نظارت ارز بانک مرکزی.
    · مدیر اداره سیاست ها و مقررات بانک مرکزی.
    · عضو کمیسیون ارز بانک مرکزی.
    · عضو شورای خرید کالاهای اساسی کشور.



    11روستایی مفقود شده در برف و کولاک در نایین از مرگ نجات یافتند

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/10/17::: ساعت 5:0 عصر
    11 روستایی که در برف وکولاک روز گذشته شهرستان نایین گرفتار شده بودند، با تلاش نیروهای امدادگر از مرگ نجات یافتند. دو چوپان و 800راس گوسفند از روستای سهیل و سپرو، در محور نایین انارک به دنبال بارش های جوی و کولاک شدید مفقود شدند و ?نفر از اهالی این روستاها نیز در تلاش برای نجات آنان، گرفتار برف و کولاک شدید شدند.
    امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در این محور پس از اطلاع از این موضوع به جستجوی این افراد پرداختند و پس از هشت ساعت آنها را پیدا کردند. هنوز گزارشی در خصوص نجات گوسفندان از برف و کولاک دریافت نشده است.

    چند محور نایین به شهرهای اطراف مسدود شد

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/10/17::: ساعت 4:0 عصر
    تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پلیس راه ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد محور یزد - نایین از ساعت ? مورخه 17/10/86 به علت بارش شدید برف و کولاک برای تردد کلیه وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است.
    همچنین محور ارتباطی "نایین" به "انارک" از ساعت 17 مورخه 16/10/86 به علت بارش شدید برف و یخبندان برای تمامی وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی مسدود است.
    پلیس راه ناجا از رانندگانی که قصد تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور و محورهای جایگزین را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و به توصیه های ایمنی مامورین پلیس راه و سازمان راهداری توجه کنند.
    پلیس راه به شهروندان توصیه کرد پیش از تردد در مسیرهای ارتباطی کشور در تماس با تلفن 88255555 از آخرین وضعیت راه های کشور مطلع شوند.

    ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: شنبه 86/10/15::: ساعت 4:0 عصر

    مجلس شورای اسلامیثبت نام از داوطلبان انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز شنبه به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری های مراکز استان های سراسر کشور آغاز و به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روز جمعه21 دی ماه ادامه خواهد یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، داوطلبان به منظور اعلام داوطلبی خود می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت اینترنتی رسمی وزارت کشور به آدرس "www.moi.ir" و قسمت ثبت نام داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن تکمیل فرم ثبت نام، نسخه چاپ شده فرم مذکور را به همراه مدارک خواسته شده به فرمانداری ها و بخشداری های مراکز حوزه های انتخابیه یا وزارت کشور یا سفارتخانه ها، کنسولگری های و یا نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور شخصا تسلیم نمایند.
    مدارک:

    1. اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه تصوی ر کلیه صفحات آن.
    2. عکس جدید 4×3 ده قطعه با پشت نویسی کامل.
    3. اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل که معتبر باشد.
    4. اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی.
    5. اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی.

    شرایط انتخاب شوندگان در انتخابات مجلس هشتم هنگام ثبت نام به موجب ماده ??قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

    1. اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
    2. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
    3. ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه.
    4. داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن.
    5. نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه.
    6. سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی.
    7. حداقل سن 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام.
    تبصره 1: داوطلبان نمایندگی اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی از التزام عملی به اسلام، مذکور در بند (1) مستثنی بوده و باید در دین خود ثابت العقیده باشند.
    تبصره 2: مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن به شرط داشتن پنج سال سابقه خدمت اجرائی در سطح کارشناسی و بالاتر در بخش های خصوصی یا دولتی و یا پنج سال سابقه فعالیت آموزشی و یا پژوهشی با تأیید مراجع ذیربط و یا سابقه یک دوره نمایندگی مجلس می تواند جایگزین مدرک کارشناسی ارشد باشد.
    تبصره 3: هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می شود.
    در ضمن به استناد تبصره دو ماده 9 قانون یادشده هیچ یک از داوطلبان نمایندگی نمی توانند در بیش از یک حوزه انتخابیه خود را نامزد کنند. در غیر این صورت نامزدی آنان کلا باطل و از شرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می شوند.
    همچنین به استناد ماده 46 قانون مذکور چنانچه داوطلبی پس از ثبت نام به صورت کتبی انصراف خود را به این فرمانداری یا وزارت کشور اعلام کند دیگر عدول از انصراف پذیرفته نخواهد شد.
    پانزدهم اسفند اسامی قطعی نامزدهای انتخابات اعلام و انتخابات مجلس هشتم روز جمعه بیست و چهارم اسفند برگزار خواهد شد.



    بازدید مجمع نمایندگان استان اصفهان به همراه رئیس و معاونین سازما

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: پنج شنبه 86/10/13::: ساعت 4:0 عصر

    روز پنجشنبه مورخ 13/10/86 مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن سفر به مناطق محروم نایین، خور و بیابانک، جندق و انارک با فعالیت های انجام شده در حوزه گردشگری و صنعت و معدن آشنا شدند. در این سفر که رئیس سازمان صنایع و معادن استان اصفهان به همراه معاونین تولید و امور معدنی حضور داشتند از کارخانه صنایع کاشی نایین، صنایع معدنی تهیه پتاس خور و بیابانک و مجتمع معدنی نخلک بازدید گردید که ضمن آن نماینده مردم این شهرستان با تشکر از حمایتهای سازمان صنایع و معادن در ایجاد اداره در این شهرستان و بستر سازی صورت گرفته در امر توسعه صنعتی و معدنی این شهرستان خواستار ایجاد منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی در این شهرستان گردید.



    اجرای رزمایش امداد و نجات توسط فرماندهی انتظامی نایین

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/10/12::: ساعت 4:0 عصر

    رزمایش امداد و نجاترزمایش امداد و نجات به منظور کسب آمادگی نیروی انتظامی برای امداد رسانی و تأمین نظم و امنیت در زمانهای وقوع حوادث احتمالی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان نایین اجرا گردید. در این رزمایش که با حضور دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان برگزار گردید نحوه اطفای حریق و امداد و درمان مجروح شدگان ناشی از زلزله فرضی و نجات مصدومین از زیر آوار اجرا گردید.

     

     

     



    هشت ماه عملکرد آبفای نایین در یک نگاه

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/10/10::: ساعت 4:0 عصر
    آبفای نایین در هشت ماهه نخست امسال261 انشعاب آب و431 انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار کرده است. به این ترتیب تعداد انشعابات آب و فاضلاب واگذار شده در شهرهای نایین و انارک به ترتیب به 9216 و 3910 فقره رسید.
    پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران در مجموع به مبلغ 264 میلیون ریال، تبدیل برنامه حسابداری از سیستم تحت DOS به windows، اجرای برنامه جدید حقوق و دستمزد، جداسازی حسابهای شهرهای خور و جندق و تحویل اسناد و مدارک به مسئول مالی آبفای خور از دیگر فعالیت های هشت ماهه آبفای نایین در این مدت بوده است.

    فرهنگسازی غدیر

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: شنبه 86/10/8::: ساعت 6:0 عصر

    عید سعید غدیر خمفرهنگسازی غدیر
    باده بده ساقیا ولی ز خم غدیر

    چنگ بزن مطربا ولی به یاد امیر

    آفرینش، مخلوق خداوند متعال است و قطعاً مملوک حقیقی حضرت حق خواهد بود. لذا موجودات در دو بعد تکوین و تشریع رابطة عبودیت و بندگی با خداوند متعال دارند و خدای متعال هم رابطة مولویت بر بندگان خود در هر دو جهت دارد. بر همین اساس است که خود فرموده است: «و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون.» جن و انسان را خلق نکردم مگر برای عبادت (سوره ذاریات آیه 56) (در بعد تشریع) و در بعد تکوین فرموده است: «ان کل من فی السموات و الارض الا آتی الرحمن عبدا» آنچه در زمین و آسمان است در محضر رحمان بنده هستند.(سوره مریم آیة 93)

    و راجع به ولایت تشریع دارد: «الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور...»(سوره بقره آیه 257) منتهی از آن‏جا که نظام خلقت بر اساس اسباب و مسببات و قانون و حکم اداره میشود، اعمال ولایت خداوند، خواهی نخواهی، با واسطه خواهد بود، که: «انما ولیکم الله و رسوله و الذین آمنوا...»
    در زمان حیات حضرت رسالت، خود پیامبر رحمت، رشتة ولایت خداوند را، به عهده دارد و بعد از او چنانچه رشتة این ولایت الهیه گسسته شود، رسالت که زمینه ساز ولایت است، نافرجام خواهد بود. بدین جهت در غدیر عهده داری رشتة ولایت الهیه تا روز قیامت برای تمامی انسانیت به اسم و رسم معرفی شد که اولین ایشان مولی الموحدین، سیدالاوصیا، علی بن ‏ابی‏طالب(ع) و آخرین ایشان حضرت خاتم الاوصیا، مهدی موعود(عج)، از جانب خود خداوند این بندگان معصوم، به طور مخصوصی منصوب گردیدند. و بدین جهت غدیر نتیجة زحمات همه اولیای خداوند در طول تاریخ است و همایش عبودیت و بندگی خداوند از طرف مخلوق و اعمال ولایت از طرف خالق است. تمامی سفره ها و مائده های آسمانی در پرتو همین مائدة ولایت است که اوج آن در غدیر است. امّا هم اکنون سخن اینجاست که وقتی در سورة مائده سفره ای طعام، لکن از آسمان به دعای بندة خدا محیای روح الله و به تقاضای حواریون نازل میشود، نزول این مائده به عنوان عیدی برای اولین و آخرین ایشان محسوب میشود. مع الوصف ما در رابطة با احیاء ماده المواد همة موائد آسمانی چه کرده ایم. راجع به مسئله ای که پیامبر رحمت فرمود: «باید حاضر به غایب و پدر به فرزند تا روز قیامت برساند» چه کرده ایم؟
    آری، ما در رابطة با احیاء عید حیات بخش غدیر چه کرده ایم؟ آیا بهتر نیست برای مسئله ای که این قدر اهمیّت دارد - که اگر رسول خدا هم اعمال نفرماید، اصل رسالت را نرسانده است - عمیقاً برنامه ریزی داشته باشیم؟
    مسلم است هر کدام از شما عزیزان در این خصوص طرح های سازنده و موفق دارید، امّا آنچه فعلاً به فکر و خاطر این حقیر می‏رسد از این قرار است:
    گذشته از وظایف والدین در این امر خطیر،
    1- مراکز نشر خطبة غدیر در این رابطه با هم مسابقه بگذارند که کدام یک بهتر و جذاب‏تر چاپ و نشر می‏گردند.
    2 - خطبای هر شهر در محل اجتماع شهر خطبة غدیر را به بهترین وجه بیان نمایند.
    3 - در جشن های عقد، عروسی، جشن تکلیف و هر مناسبت شادمانی دیگر فرازهایی از خطبة غدیر خوانده شود. کتاب های مشتمل بر خطبة غدیر، زینت بخش سفرة عقد، عروسی و... گردد.
    4 - در سمینارها و اجلاس ها در ابتدا به فرازهایی از خطبه غدیر اشاره شود.
    5 - مداحان اهلبیت و تمامی هنرمندان، هنرهای الهی خود را در این رابطه ظاهر سازند.
    6 - پیام حج حجاج بیت الله الحرام، غدیر باشد.
    7 - ائمة جمعه تبلیغ غدیر را در دستور کار سالیانة خود قرار دهند.
    8 - البته صدا و سیما در این رابطه مسئولیتی همگانی و همیشگی دارد.
    9 - مراکز علمی و آموزشی، خاصه آموزش و پرورش و بالاخص حوزه های علمیه هر کدام اقدام مناسب نمایند. به خصوص برای حفظ خطبة غدیر در مدارس برنامه ریزی جذاب شود. انشاءالله

    یا رسول تشهد انّک قد بلغت، قد بلغت، قد بلغت.

    استاد خطیب حاج آقای انصاری‏زاده.



    4کشته در تصادفات

    نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/10/2::: ساعت 5:0 عصر

    اصفهان-واحدمرکزی خبر: 2حادثه رانندگی در شهرستان نایین 4کشته و 14مجروح برجای گذاشت. براثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با کامیون خاور در جاده نایین به روستای کجان 3نفر کشته و 13نفر مجروح شدند. همچنین بر اثر برخورد مینی بوس با تریلر 1نفر کشته و 1نفر مجروح شد. بی احتیاطی، مه گرفتگی جاده و انحراف به چپ تریلر و کامیون علت تصادفات اعلام شد.



    <   <<   6   7   8   9      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
    رؤیا احمدی درگذشت
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.naeinpeyk.tk