سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187094

بازدید امروز : 4

بازدید دیروز : 3

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

تعیین محل دانشگاه هنر در نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: شنبه 86/6/31::: ساعت 4:0 عصر

درپی تصویب افتتاح شعبه ای از دانشگاه هنر اصفهان در شهر نایین از تعدادی از ساختمانهای آموزشی خوابگاه و کارگاه آموزشی توسط کمیته ای مرکب از امام جمعه شهر نایین نماینده شهرستان فرماندار معاونت اداری و مالی دانشگاه هنر اصفهان و چند تن از مسئولین ذیربط بازدید و متعاقب آن جلسه ای با حضور اعضاء در محل فرمانداری نایین تشکیل و اولویتهای ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

الف - ساختمان آموزشی:

* اداره غله نایین

* عمارت تاریخی مصلی

ب - کارگاه آموزشی

* فرهنگسرای شهرداری

* خانه تاریخی امامی

ج – اولویت پیشنهادی جهت گسترش:

* خانه تاریخی فاطمی

د - خوابگاه:

*  دبستان پروین اعتصامی جهت خوابگاه خواهران

*  دبستان عبرت محمدیه جهت خوابگاه برادران

دانشگاه هنر اصفهان (دانشکده پردیس اصفهان) (Isfahan Art University or Isfahan university of Art) در سال 1355 با هدف تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه? حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی تأسیس شد. نخستین دانشکده این دانشگاه، دانشکده مرمت است که در مقطع کارشناسی ارشد و در دو رشته مرمت ابنیه و مرمت آثار تاریخی به جذب دانشجو اقدام می  نماید.

این دانشگاه ابتدا و در نخستین دوره? فعالیت خود از اقمار دانشگاه فارابی به شمار می رفت، اما پس از بازگشایی مجدد در سال ???? (پس از انقلاب اسلامی)، به عنوان یکی از دانشکده های مجتمع دانشگاهی هنر، مطرح شد و آغاز به کار کردو از سال تحصیلی 77-78 مشورت یک دانشگاه مستقل اما در حال توسعه مشغول فعالیت است.



آسیاب آبی ریکاره در نایین مرمت شد

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/6/25::: ساعت 4:0 عصر
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین گفت: «یکی از زیباترین آسیاب های آبی ایران پس از 25 سال در نایین کشف، مرمت و احیا شد.» "محمود مدنیان" افزود: آسیاب آبی ریگاره محمدیه یکی از شاهکارهای معماری منطقه نایین است که به دلیل تکنیک های فنی و عجیب در جهت احداث آن از آثار تاریخی مهم منطقه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: «آسیاب آبی ریگاره با پیگیری های متعدد میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نایین بعد از 25 سال از دل خاک نمایان و احیا شد.» مدنیان گفت: «آسیاب ریگاره دارای قدمت تاریخی زیادی است که در گذشته با استفاده از آب قنات صدها سال فعالیت داشته است.»
وی در ادامه افزود: «این بنای تاریخی با استفاده از تکنیک کند در دل زمین کنده شده و هیچ مصالح ساختمانی در آن دیده نمی شود و تماما با طول دست کم 130 متر و عمق 30 متر حفر شده است.»

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین گفت: «برای رسیدن به این آسیاب پس از عبور از راهرو بسیار عمیق و طویل آن با شیب بسیار تند به محل اصلی آسیاب به صورت چند اتاق و محل آرد کردن گندمک ها می رسیم.» وی گفت: «با توجه به حجم زیاد آب قنات مذکور در گذشته این آسیاب یکی از آسیاب های مهم منطقه محسوب می شده و تمامی شهرها و روستاهای اطراف را نیز سرویس دهی می کرده است.»

به گفته وی، تکنیک آن به این صورت بوده که آب قنات را در عمق 18 متری و سپس به طرف محوطه اصلی آسیاب و تنوره ای که بیش از 12 متر عمق داشته هدایت و در نتیجه آب قنات در عمق 30 متری و با فشار بالا پره های چرخ آسیاب را چرخانده و به فعالیت خود ادامه می داده است پس از آن آب را به وسیله سه کانال دیگر به قنات اصلی هدایت می کرده اند.

مدنیان افزود: «بنا مرداد 85، با تحقیقات و بررسی های متعدد توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین کشف و بازگشایی شده و پس از آن ابتدا مرمت دالان های ورودی استحکام بخشی و مرمت شده و خاک های زایدی که سال های گذشته در این آسیاب ریخته شده و آن را محو کرده بود از آن خارج شد. در حال حاضر این بنا به صورت کامل مرمت شده است.وی در ادامه افزود: «با توجه به وجود آب قنات مذکور در صدد احیا و راه اندازی چرخ آسیاب به صورت اولیه بوده و در نظر داریم آسیاب بسیار جالب و زیبا را به موزه آسیاب تبدیل کنیم.»


نماینده نایین: لایحه جامع مبارزه و کنترل دخانیات در انتظار آئین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 4:0 عصر
دکتر حسنیعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه جامع مبارزه و کنترل دخانیات که مهرماه سال گذشته به تصویب دولت رسید، هنوز درانتظار آئین‌نامه اجرایی دولت قرار دارد. حسین حسنی افزود: مطرح شدن لایحه جامع مبارزه و کنترل مصرف دخانیات در مجلس شورای اسلامی، ایران را جزء 5 کشور نخست جهان در مبارزه با مصرف دخانیات قرار داده است.
وی اظهار داشت: با وجودی که دولت موظف بود آئین نامه اجرایی لایحه مبارزه و کنترل دخانیات را 6 ماه پس از تصویب به نگارش درآورد، هنوز این آئین نامه آماده نشده و به مرحله اجرا درنیامده است.
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن لایحه مبارزه و کنترل مصرف دخانیات در سطح کشور را از افتخارات دولت دانست و تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید اجرایی شدن این لایحه را در دستور کاری خود قرار داده و پیگیری‌های لازم را به منظور تسریع در روند اجرای لایحه صورت دهد.
وی ادامه داد: در لایحه مبارزه و کنترل دخانیات، فروش سیگار به جوانان زیر 18 سال ممنوع اعلام شده و جرایم مالی و محدودیت‌های مختلفی برای مستعملین در نظر گرفته شده است.
حسنی با بیان اینکه هم اکنون در کشور 50 نوع مختلف سیگار تولید می‌شود، گفت: بر اساس لایحه مبارزه و کنترل دخانیات، مقرر شده سالانه برابر نرخ تورم در کشور 10 درصد به قیمت سیگار اضافه شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در سال جاری به سیگار، توتون، تنباکو و نوشابه‌های گازدار مالیات سلامت تعلق می‌گیرد، افزود: 15 درصد عوارض سیگارهای وارداتی و 20 درصد عوارض توتون و تنباکوی وارداتی به تربیت بدنی و بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابتی تخصیص یابد.
وی از مصرف سالانه 54 میلیارد نخ سیگار در کشور خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر وزارت صنایع و اداره کل دخانیات، مالیات گرفتن از سیگار را عامل افزایش قاچاق می‌دانند و با اجرایی شدن این مسئله مخالفند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دلیل مخالفت وزارت صنایع را قانع کننده ندانست و تصریح کرد: ایران رتبه پنجم را در مرگ و میر مصرف کنندگان دخانیات در جهان دارد.
حسنی افزود: مخالفت وزارت صنایع با اخذ مالیات سلامت بر سیگار باعث تاخیر اجرایی شدن لایحه مبارزه و کنترل دخانیات شده است.

شورای آموزش و پرورش نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/6/14::: ساعت 11:0 عصر
شورای آموزش وپرورش نایین تشکیل جلسه داد. در این جلسه که در تاریخ 3/6/1386 در محل مدیریت آموزش و پرورش منعقد گردید گزارش کار کمیته های نهضت سواد آموزی و امور تربیتی مطرح و در خصوص شیوه نامه کلاسهای فوق برنامه و هزینه های آن بحث و تبادل نظر شد.
آقای مهدوی کارشناس نهضت سواد آموزی اعلام داشت: در سال 85 تعداد 19 کلاس مقدماتی 13 کلاس تکمیلی 7 کلاس پایانی و 3 کلاس پنجم بزرگسالان جمعاً 42 کلاس با تعداد 473 نفر سواد آموز برپا بوده است. همچنین 35 گروه پیگیر تحت عنوان آموزش مداوم با تعداد 354 فراگیر فعالیت داشته اند. 2 مرکز یادگیری محلی در بافران و محمدیه دایر بوده که دراین مراکز علاوه بر تشکیل کلاس های سواد آموزی بزرگسالان کلاسهای مهارتهای اساسی زندگی از قبیل بهداشت مشاوره کمک های اولیه قرآن گلسازی و هویه کاری با همکاری سایر دستگاههای دولتی تشکیل شده است. 27 گروه نیز در قالب طرح خدمات مکاتبه ای با همکاری اداره محترم پست شهرستان تحت پوشش قرار گرفته اند. به طور کلی تعداد فراگیران نسبت به سال گذشته 57? رشد داشته است. در سال جدید نیز در نظر است تعداد 44 کلاس و 49 گروه پیگیر تشکیل شود.
آقای طلعتی معاون پرورشی نیز فعالیتهای کمیته کاری امور تربیتی را در قالب نماز جماعت صبحگاه کتابخانه رسیدگی به مشکلات روحی و روانی تربیت بدنی مسابقات فرهنگی هنری اردوها و کانون های فرهنگی هنری عنوان نموده واز تشکیل جلسات و مصوبات متعدد خبر داد گفتنی است مشروح فعالیتهای این کمیته طی     جزوه ای از آغاز سال تحصیلی جدید به مدارس ارسال خواهد شد.
در این جلسه مقرر شد کارشناسی امور تربیتی از طریق ارسال نامه به مدارس کمبودهای مربوط به نمازخانه ها را به فرمانداری شهرستان اعلام نماید تا از طریق بودجه های فرمانداری مشکلات مرتفع گردد.
از مصوبات دیگر این جلسه تعیین نرخ هزینه های کلاسهای قوق برنامه برای هر دانش آموز در هر جلسه در دوره ابتدایی 2500 ریال راهنمایی و متوسطه 3000 ریال و پیش دانشگاهی 3500 ریال بود.

نخستین سفر دوره دوم سفر‏های شهرستان استاندار اصفهان

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 11:0 عصر

حسنی - بختیاریدر پی یک برنامة تنظیم شده 2 روزه جناب آقای سید مرتضی بختیاری استاندار معظم استان اصفهان، به اتفاق معاونین محترم برنامه ‏ریزی، پشتیبانی و توسعة صنایع انسانی و امور عمرانی و مشاورین محترم، مدیران کل استانداری، روسای محترم سازمان‏ها و مدیران کل دستگاه‏های اجرایی استانی از شهرستان نایین بازدید فرمودند.
در این سفر که از ساعت 4 صبح روز چهارشنبه مورخ 31/6/86 همزمان با هفتة دولت آغاز شد، جناب آقای بختیاری از چهار شهر نایین، انارک، خور و جندق و 14روستای سطح شهرستان در بخش‏های مرکزی نایین، انارک و خور و بیابانک بازدید و با مردم این دیار به گفت و گو نشست.
در سفر 2 روزه جناب آقای استاندار که به عنوان نخستین سفر دوره دوم سفر‏های شهرستان استاندار محترم می‏باشد، پروژه‏های اورژانس جاده‏ای چوپانان-نیستانک، افزایش انتقال آب اصفهان به نایین راه روستایی ابی آباد، خارزن زرین سفال جندق، کارخانجات مفتول سازی، مقوا سازی افتتاح و از پیشرفت فیزیکی چندین پروژه عمرانی بازدید به عمل آمد.
دیدار با اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستا، دیدار با جوانان و نخبگان، دیدار با کشاورزان و دامداران، و صاحبان صنایع و کارآفرینان از اهم مواردی بود که در این سفر تحقق یافت.
حسن ختام سفر جناب آقای استاندار تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان با حضور استاندار معظم، معاونین محترم، مشاورین، مدیران کل استانداری روسای محترم سازمان‏ها مدیران کل دستگاه‏های اجرایی استان بود. در این جلسه که به ریاست جناب آقای بختیاری استاندار محترم استان اصفهان تشکیل گردید. مجموع مصوبات سفر اول جناب آقای استاندار که در تاریخ 24/1/85 انجام شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه شورای اداری از مجموع مصوبات سفر 21 مصوبه 100% اجرایی شده و 7 مصوبه در حال اجرا و 8 مصوبه عملیاتی نگردیده است. که در این خصوص استاندار علت عدم اجرای مصوبات را خواهان و مقرر گردید در اسرع وقت کلیه مصوبات معطل مانده اجرایی گردد.

پلی کلینیک تخصصی امام خمینی(ره) نایین

 



افتتاح کلاس مهارت های کسب و کار و دوره کار آفرینی

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 9:0 عصر

طی مراسمی با حضور بختیاری استاندار اصفهان، جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان و مسئولان مؤسسه کارآفرینان پیشتاز در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین کلاس مهارت های کسب و کار و دوره کارآفرینی آغاز به کار نمود. در این مراسم استاندار اصفهان طی سخنانی به عزم جدّی دولت در ایجاد 5/1میلیون فرصت اشتغال در سال اشاره نمود و عنوان کرد وضعیت اشتغال زایی در حال حاضر رضایت کننده نیست و باید با جدیّت و پی گیری بیشتری به ایجاد اشتغال بپردازیم. استاندار اصفهان در ادامه سخنان خود به سخت گیری بی مورد بعضی از بانک ها در واگذاری وام های اشتغال زایی اشاره کرد. وی در پایان سخنان خود تعداد کار مندان شاغل دولتی را بیش از 3میلیون نفر اعلام کرد و گفت در ایجاد اشتغال باید در بخش خصوصی سرمایه گذاری و حمایت بیشتری انجام پذیرد. پیش از سخن رانی استاندار اصفهان زارع معاونت آموزشی مؤسسه کار آفرینان پیشتاز یکی از وظایف مهم دولت را ایجاد امکانات کسب و کار عنوان نمود و گفت پرداخت وام به متقاضیان اشتغال در راستای همین و ظیفه دولت می باشد که هم اکنون در حال اجراست. امّا باید علاوه بر این کار روش های تولید را به متقاضیان صنعت یاد دهیم تا از شکست طرحهای صنعتی جلوگیری نماییم. وی در خاتمه عنوان کرد مهمترین کارهای دولت باید برگزاری کلاسهای آموزشی و توجه بیشتر مسئولین به کار آفرینان باشد که خود باعث پیشرفت در این زمینه می گردد. همچنین معمار مقدم رئیس اداره کار و خدمات اشتغال نایین در گزارش کوتاهی آمارهای اشتغال زایی، مجموع شاغلین نایین و همچنین تعداد بیمه شدگان را به حضار ارائه نمود.
لازم به ذکر است مؤسسه کار آفرینان پیشتاز با در نظر گرفتن نیاز مبرم کشور به پرورش مدیران کار آفرین بر آن است تا در پروژه های آموزش کارآفرینی و مهارت کسب و کار بیش از پیش مشارکت نماید. بزرگترین پشتوانه این مؤسسه در این مسیر مشارکت دانش پژوهان نخبه کشور در سطوح دکتری و کار شناسی ارشد مدیریت کار آفرینی دانشگاه تهران است. این مؤسسه در حال ایجاد شعب فعال در کلیه استان ها و شهرستان ها می باشد و در حال حاضر در تهران، اصفهان و چهار محال و بختیاری نمایندگی دارد و در حال مذاکره با بقیه استانهای کشور می باشد. چشم انداز مؤسسه کار آفرینان پیشتاز قرار گرفتی در فهرست سه مؤسسه برتر کشور در عرصه کار آفرینی و اشتغال می باشد. این مؤسسه از تاریخ 31 مرداد ماه شروع به آغاز کلاسهای خود در شهرستان نایین با حضور 250 نفر عضو نموده است که تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کلاس مهارت های کسب و کار و دوره کار آفرینی



318هزار عدد آمپول و قرص روانگردان در نایین کشف و ضبط شد

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/5/10::: ساعت 9:0 عصر
اصفهان، خبرگزاری جمهوری اسلامی
معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف و ضبط 318هزار عدد آمپول و قرص روانگردان طی هفته جاری در نایین خبر داد.
سرهنگ پاسدار "سید علی نقی علوی" روز سه شنبه به ایرنا اعلام کرد: بدنبال مشکوک شدن ماموران ایست و بازرسی "شهید شرافت" نایین به یک دستگاه تریلر و بازرسی از آن، این مقدار داروی روانگردان کشف شد.
وی افزود: تریلر از استانهای شرقی به مقصد تهران در حرکت بود.
علوی افزود: سرنشینان تریلر با نام (ش ک) و (س ش) دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به معاونت مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

فرماندار نایین بخشی از اعتبارات شهرستان را بیش از 97میلیارد ریال

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/4/27::: ساعت 9:0 عصر
جلسه شورای اداری نایین با حضور امام جمعه، نماینده محترم مردم نایین در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و کلیه مسئولین ادارات برای اولین بار در طول 5ساعت در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
ایزدی- فرماندار نایین در بخشی از این جلسه طی سخنانی با بیان این که اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته 37درصد افزایش داشته است گفت: جمع کل اعتبارات سال جاری از منبع کمک دارایی ها بیش از 97میلیارد ریال است که از مهم ترین بخش آن توجه بیشتر به آموزش و پرورش بوده و 275درصد رشد است.
فرماندار نایین افزود: از دیگر اقدامات انجام شده افزایش 300درصدی اعتبارات بنیاد مسکن برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستا می باشد که در سال جاری توجه بیشتری به امر خانه سازی روستا شده و 68درصد افزایش داشته است.
وی در ادامه از واگذاری 26هکتار زمین در شهر نایین برای خانه سازی خبر داد و گفت با در اختیار کذاشتن 26هکتار زمین به تعاونی های مسکن، مشکل متقاضیان مسکن مرتفع خواهد شد و مالکیت زمین در اختیار دولت خواهد بود، همچنین به زودی آماده سازی واحدهای مسکونی قائمیه آغاز خواهد شد. وی در پایان سخنانش با اشاره به بخشنامه جدید در مورد ساعت کار گفت: ادارات دولتی موظفند شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7صبح الی 30/14 و پنجشنبه ها تا 30/13 به فعالیت و خدمت رسانی به مردم بپردازند.
دکتر حسنی- نماینده محترم مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی – سخنران بعدی این جلسه گفت: برابر آیین نامه و دستور العمل دولت جهت احداث واحدهای مسکونی ارزان قیمت، بدون احتساب قیمت زمین، زمین در اختیار تعاونی ها قرار خواهد گرفت و در سطح کشور، نایین اولین شهری می باشد که مراحل واگذاری زمین در آن انجام گرفته و عملیات آماده سازی زمین نیز شروع خواهد شد. وی یادآور شد: از 53هکتار زمین پیش بینی شده در شهرک قائمیه 26هکتار آن جهت آماده سازی تحویل اتحادیه شرکت های تعاونی گردید است.
در بخش دیگر این جلسه بخشدار مرکزی نایین نیز در صحبت های خود خواستار اطلاع رسانی دستگاه های دولتی به مردم گردید.
ضمناً در ابتدای این جلسه رحمتی – رئیس شرکت نفت ناحیه نایین اطلاعاتی در مورد سهمیه بندی بنزین به حاضرین ارایه داد و از مسئولین دوایر دولتی خواست مشکلات خود را در مورد کمبود بنزین به شرکت نفت اعلام نمایند تا پیگیری لازم جهت حل مشکلات موجود انجام گیرد.
در پایان جلسه رؤسای شوراهای شهرستان نایین، خور، جندق و انارک، رییس شورای شهرستان و بخش مرکزی و انارک، شهرداران خور و جندق، رییس اداره کار نایین، رییس دامپزشکی نایین و اداره آب و فاضلاب خور و بیابانک به حاضرین معرفی شدند.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk