سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187600

بازدید امروز : 0

بازدید دیروز : 24

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

و به سوی محبّتت، راهی آسان برایم بگشا که بدان، برایم خیر دنیا و آخرت را کامل گردانی . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعا ـ]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

افتتاح

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/11/22::: ساعت 1:0 صبح
راهندازی سایت

ستاد نوروزی نایین تشکیل جلسه داد

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 2:0 عصر
جلسه ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی شهرستان نایین با حضور کلیه اعضاء در محل فرمانداری نایین تشکیل گردید که در ابتدا آیاتی از کلام اله مجید تلاوت سپس آقای احمد کاوه معاون فرماندار نایین با درود و سلام به روح پرفتوح بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدا و با آروز ی صحت و سلامتی جهت مقام معظم رهبری مدظله العالی و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی خیر مقدم به اعضاء به استناد آئین نامه واصله از استان هدف از تشکیل ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی شرح وظایف هر یک از کمیته ها را تشریح نمود و افزود با توجه به اینکه هر ساله بیش از هفتاد درصد از جمعیت کشور از ایام تعطیلات نوروزی استفاده کرده و به جای جای میهن اسلامی مسافرت می نمانید و از طرفی با توجه به موقعیت مکانی شهرستان نایین که در مرکز یت کشور و در حاشیه محورهای ترانزیتی جنوب به شمال و شرق کشور قرار داشته و بایستی مضافاً بر پذیرش و سرویس دهی به آندسته از هموطنانی که به نقاط شهری و روستائی تابعه شهرستان عزیمت می نمایند همچنین باید به منظور پذیرایی از جمع کثیری از مسافرینی که با عبور از حوزه این شهرستان به نقاط دیگر کشور عزیمت می نمایند در زمینه خدمات دهی به مسافرین آمادگی کامل داشته باشد.
لذا بصورت موک د از مسئولین ادارات، ارگانها و موسسات عمومی خواست با بهره گیری از فرصت فراهم شده و با استفاده از تمامی توان دستگاه در جهت سرویس دهی و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی اقدام نمایند.
ایشان افزود با توجه به آمیزه های دینی و فرهنگ ایرانی در زمینه پذیرش میهمانان نوروزی و در نهایت بجای گذارن خاطرات خوش در ذهن مسافرین نوروزی که به شهرستان مسافرت می نمایند از هیچ کوششی دریغ ننمائیم. معاون فرماندار نایین در ادامه جلسه از مسئولین کمیته های زیر مجموعه ستاد خواست در اولین فرصت ممکن ضمن دعوت از اعضاء ذیربط نسبت به تشکیل جلسات کمیته ها و برنامه ریزیهای لازم اقدام نموده و یک نسخه از صورتجلسات را بفرمانداری ارسال نمائید آقای کاوه در قسمت پایانی سخنان خود جمعبندی را شامل: ضرورت اطلاع رسانی، تشکیل جلسات کمیته ها 8 گانه تنظیف و آماده نمودن شهر جهت پذیرائی از میهمانان، تشکیل ستاد متناظر در بخشهای تابعه، معرفی جاذبه های گردشگری ، تامین اسکناس جهت دستگاههای خودپرداز در ایام تعطیلات، بالا بردن ضریب امنیتی شهرستان، جلوگیری از تردد خودروهای حامل سنگ در طول ایام تعطیلات نوروزی، تامین سوخت جایگاههای عرضه مواد سوختی، آماده باش دائم دستگاههای خدمات رسان، خودداری از حفاریهای معابر عمومی و اقدام پیرامون ترمیم ترانشه ها، تنظیکم لیست کشیک صنوف، تنظیم لیست کشیک اعضاء ستاد حوادث غیرمترقبه، تنظیم لیست کشیک ادارات و ارگانها و ارسال بفرمانداری و ... اعلام نمود. شهرستان نایین با 2500 اثر شناخته شده تاریخی دارد که 300 اثر آن به ثبت آثار ملی رسیده است.

پیش بینی دکتر حسین فاطمی نائینی در پیروزی انقلاب اسلامی

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 12:0 عصر

تنها آتش مقدسی که باید درکانون سینه هر جوان ایرانی همیشه زبانه بکشد این آرزو و ایده بزرگ و پاک است که جان خود را در راه آزادی و رهایی جامعه و ملت خود بگذارد... آزادی اول وسیله و بهترین اسلحه ما برای حفظ ایران است. هرکس آزادی ملت ایران را محدود کند و به‌استقلال ایران لطمه بزند، خائن وپلید است.من یقین دارم که آینده‌ای روشن و نورانی در برابر ملت ایران است و با استقامت و بردباری و ادامه مبارزه همه زنجیرها خواهد گسست و شام تیره امروزی را به‌پایان خواهد برد.


این نوید و بشارتی است از دکتر حسین فاطمی سردار بزرگی از سرداران تاریخ پرافتخار ایران زمین که در راه آزادی دامن محبت را به‌خون رنگین ساخت.


قهرمان نهضت ملی ایران و یار صدیق و پاکباز مصدق کبیر در ساعت چهار و هفت دقیقه بامداد روز چهارشنبه 19آبان1333 به‌دستور مستقیم شاه خائن در برابر جوخه اعدام قرار گرفت. هنگامی‌که دژخیمان شاه آخرین مراحل تشریفات اعدام او را انجام می‌دادند با استواری و تسلط شگفت‌آوری این شعر را خوانده بود:

 

هرگز دل من ز خصم در بیم نشد

در بیم ز صاحبان دیهیم نشد

ای جان به‌فدای آن که پیش دشمن

تسلیم نمود جان و تسلیم نشد

 

دکتر مصدق در خاطرات خود می‌نویسد:

”ملی شدن صنعت نفت در سراسر کشور ابتکار شادروان دکتر حسین فاطمی است‌... اگر ملی شدن صنعت نفت خدمت بزرگی است که به‌مملکت شده باید از آن کسی که اول این پیشنهاد را نموده سپاسگزاری گردد و آن کس شهید راه وطن دکتر حسین فاطمی است که درتمام مدت همکاری با این جانب حتی یک ترک اولی هم از آن بزرگوار دیده نشد."

 



مشخص شدن هیئت امنای قبرستان محمدیه

نویسنده:اورانوس::: دوشنبه 86/11/15::: ساعت 10:0 عصر
در جلسه ای که دیروز در حسینیه عاشورگاه با حضور مردم  برگزار شد هیئت امنای این قبرستان مشخص شدند و پس از آن نامی با عنوان وادی السلام و بهشت شهدای محمدیه برای این قبرستان مشخص شد و قرار شد بزودی تابلوی با این نام بر درب ورودی آن نصب گردد.
اسامی هیئت امنا بزودی دراین مجله خبری  اعلام  میگردد......

نظرات شما ()


سرمازدگی به بخش کشاورزی شهرستان نایین 24 میلیارد ریال خسارت زد

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/11/14::: ساعت 2:0 عصر
"منصور شیشه فروش" مدیرکل بازسازی ستاد حوادث غیرمترقبه استان اصفهان، در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان نایین خسارات سرمای امسال به بخش کشاورزی شهرستان نایین را 24میلیارد ریال اعلام کرد.
وی افزود: خسارات سرما بیشتر به بخش باغات، نخیلات ودام شهرستان نایین وارد شده است که در پی وقوع سرمازدگی در منطقه نایین و خور و بیابانک این میزان خسارت وارد شده است. شیشه فروش همچنین خواستار فرهنگ سازی برای بیمه نمودن محصولات کشاورزی و کشاورزان در این مناطق برای بروز خسارات این چنینی شد. خسارات به بخش کشاورزی نایین به دنبال موج سرما و بارش برف و برودت هوا در حدود یکماه گذشته صورت گرفت.

درمان رایگان در مناطق محروم شهرستان نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: جمعه 86/11/12::: ساعت 6:0 عصر
10گروه پزشکی از شهرستان نایین در آستانه سی امین دهه فجر انقلاب اسلامی به بخش های محروم این شهرستان عزیمت کردند تا مردم این مناطق را به مدت سه روز، رایگان درمان کنند. این گروه ها شامل 60پزشک عمومی، پزشک متخصص در رشته های مختلف، پیراپزشک و کارشناس بهداشت میباشند. عزیمت این گروه ها با همکاری جامعه پزشکی منطقه اصفهان، بسیج سپاه نایین و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین انجام شده است.

عزاداری تاسوعای بافران

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: جمعه 86/11/12::: ساعت 12:0 عصر
عزاداری تاسوعای بافران

مراسم سالگرد عزیزان متوفی از پایان بهمن 85 تا 26 بهمن 86 در بافر

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: جمعه 86/11/12::: ساعت 12:0 عصر

به اطلاع می رساند اسفند (سالگرد) عزیزانی ?ه از پایان بهمن سال گذشته تا بهمن امسال فوت نموده اند در 26 بهمن ماه برگزار می گردد
 لذا ?لیه صاحبان عزا می توانند محل برگزاری مراسم سالگرد عزیزان متوفی خود (مجلس زنانه و مردانه) را برای درج در اطلاعیه مشتر? ?ه از طرف انجمن خیریه فاطمه الزهرا(س) منتشر می شود اطلاع دهند.



تودیع و معارفه مدیر برق شهرستان نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: پنج شنبه 86/11/11::: ساعت 6:0 عصر
تودیع و معارفه مدیر برق نایین با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین ادارات و ارگانها برگزار شد.
در این مراسم مدیر عامل برق استان پیرامون فعالیتهای قبل و بعد از انقلاب مطالبی به حاضرین ارائه نمود.
مهندس پیرپیران افزود مابه اکثر کشورهای هم جوار درحال صدور تکنولوژی و تجهیزات مربوط به صنعت برق هستیم و این ها از افتخارات مجموعه برق کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.
در این مراسم مهندس مرادی بعنوان مدیر برق شهرستان نایین معرفی و از آقای مهندس مومنیان تقدیر بعمل آمد.
مهندس محمد مرادی دارای لیسانس برق و قبلاَ کارشناس طرح و نظارت برق فلاورجان بوده اند.

انجام پروژه فیدرگیری پست برق نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: پنج شنبه 86/11/11::: ساعت 5:0 عصر
"حمیدرضا پیرپیران"مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: 106پروژه شامل برق رسانی، تامین نور خیابان ها و معابر و انجام 40فیدرگیری با هزینه 45میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر اجرا خواهد شد. وی توضیح داد: انجام عملیات فیدرگیری موجب کاهش 34کیلومتری طول شبکه شده است که گام موثری در کاهش خاموشی ها و افت ولتاژ، تقویت و افزایش قابلیت مانور شبکه برق رسانی بشمار می آید و در حال حاضر در مجموع 365فیدر 20کیلوولت در سطح 21شهرستان استان به جز شهرستان اصفهان موجود است. شاخص ترین این پروژه ها را فیدرگیری از پست های ??کیلوولت شهرستان های تیران و کرون، سمیرم، کاشان و نایین در محدوده استان اصفهان می باشند.

<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk