سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187655

بازدید امروز : 5

بازدید دیروز : 5

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

خداوند در روز قیامت، بی سوادان را ازچیزهایی معاف می دارد که دانشمندان را از آنها معاف نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

176پروژه عمرانی در سطح شهرستان نایین در حال انجام می باشد

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:0 عصر

176 پروژه عمرانی در نایینجلسه شورای اداری شهرستان نایین با حضور ائمه جمعه محترم شهرهای نایین و خور، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، بخشداران، شهرداران، و روسای شورای اسلامی شهرستان شهر نایین و بخش مرکزی و مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین میرزابیگی امام جمعه نایین با اشاره به این که ماه ذیعقده را باید ماه امام هشتم بنامیم چرا گه در 11 این ماه ولادت و 23 ماه به روایتی شهادت حضرت امام رضا(ع) و 29 ذیعقده نیز شهادت حضرت امام محمدتقی(ع) میباشد.
ایشان در قسمتی از سخنران خود رمز موفقیت همه بزرگان و علمای دینی را دنبال حقیقت و ارزشها رفتن دانست و افزود مرحوم علامه طباطبائی رافت امام هستم را به عیناً مشاهد می کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی زاده امام جمعه خور نیز با اشاره به روز مجلس و موضع گیری های خوب مجلس در 2ساله گذشته خواستار رفع مشکلات مردم و به هنگام نمودن کارها در برخی از ادارات گردید.
دکتر حسنی نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به شهادت آیت ا...سید حسن مدرس و همچنین روز مجلس به بیان فعالیت ها و اقدامات انجام شد در مجلس هفتم نظیر:
1- پیشگیری از فاجعه تورمی در سال 84.

2- تلاش برای ایجاد آرامش.

3- مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و همچنین تصویب اعلام نام مفسدان اقتصادی.

4- حذف بعضی از امیتارات تشریفاتی برای نمایندگان.

5- کاهش نرخ سود بانکی.

6- عدم ملاحظات سیاسی در بحث وزرای پیشنهادی.

7 – بحث ازدواج جوانان موضع گیریهای مهم مجلس در سیاستهای خارجی.

8- احیا معاونت پرورشی، نوسازی و تجهیزات بیمارستانی کمک به نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی تصویب قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت اشاره نمود.

ایشان با اعلام رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد مجلس هفتم، تعداد مصوبه های که در قالب طرح و لایحه در مجلس به تصویب رسیده را 280 مصوبه ذکر نمود.
آقای ایزدی فرماندار نایین نیز با اشاره به این که 176 پروژه در سطح شهرستان در حال انجام می باشد خواستار نظارت بر روند اجرائی پروژه ها و همچنین اعلام درصد پیشرفت فیزیکی آنها بصورت مداوم گردید. ایشان همچنین در خصوص هفته معلولان و اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر ارگانها جهت تهسیل در رفت و آمد معلولین رعایت ساعت کار در ادارات عدم استفاده از خودروهای دولتی درساعات اداری، ارائه گزارش عملکردستگاههای دولتی به منظور اطلاع رسانی به مردم، همکاری در خصوص برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ممنوع بودن پرداخت وجه توسط دستگاههای دولتی از هر محل تحت عناوین مختلف مانند هزینه اداری، اجرایب نمودن ماده 69 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در خصوص پیاده سازی نظام مدیریت سبز دردستگاههای اجرائی بیانانی مبسوطی ایراد نمودند .
لازم به توضیح می باشد توسط کارشناس محیط زیست استان در خصوص ماده 66 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در رابطه با پیاده سازی نظام مدیریت سبز توضیحاتی بیان گردید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk