سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187317

بازدید امروز : 20

بازدید دیروز : 12

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

هیچ هزینه کردنی نزد خدا محبوب تر از هزینه کردن به اعتدال نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 86/8/13::: ساعت 2:0 عصر

مراسم 13 آبان 1386در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان نایین ضمن حضور در راهپیمایی باشکوه این روز بزرگ یک بار دیگر ضمن تجدید میثاق با ارمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت بیدریغ خود را از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و جنایات و دخالتهای آمریکای جهانخوار در منطقه را محکوم نمودند. در این مراسم که از ساعت 5/9 صبح آغاز، راهپیمایان پس از طی مسیرهای از قبل تعیین شده در محل میدان غدیر نایین تجمع نموده و پس از تلاوت آیاتی چند کلام ا... مجید و اجرای سرود و قرائت بیانیه مشترک ابتدا به سخنان جناب آقای دکتر حسنی نماینده محترم مردم شهرستان نایین در مجلس شورای گوش فرادادند. ایشان در قسمتی از سخنان خود با اشاره به اهمیت روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی فرمودند: گرامیداشت 13 آبان گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تمامی شهیدانی است که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و با اتحاد و انسجام خود انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند. آنگاه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دکتر باقر زاده عضو هیأت علمی و مدرس موسسه امام خمینی و مرکز جهانی علوم اسلامی قم طی سخنانی ضمن بیان اهمیت تسخیر لانه جاسوسی در شکسته شدن ابهت آمریکای جهانخوار فرمودند: تسخیر لانه جاسوسی تسخیر یک سفارتخانه نبود بلکه این عمل باعث شد که دنیا بفهمد که آمریکا و استکبار جهانی صرفاً یک قدرت پوشالی است و ملت ایران با تکیه بر قدرت خدا و اطاعت از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی این مطلب را به دنیا ثابت کرده است. در پایان نیر قطعنامه سراسری یوم ا... 13 آبان قرائت و بندهای ذکر شده در قطعنامه مورد تائید راهپیمایان قرار گفت.

ضمناً به نظیر این مراسم در شهرهای انارک، خور و جندق و روستاهای بزرگ و مراکز دهستانها نیز برگزار گردید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk