سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187517

بازدید امروز : 11

بازدید دیروز : 73

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

هرکه دوستی اش خدایی نباشد، از او بپرهیز، که دوستی اش پلید است و مصاحبت با او شوم . [امام علی علیه السلام]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

اخباری تکمیلی از حادثه انفجار شیراز

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: یکشنبه 87/1/25::: ساعت 8:0 صبح
انفجار شیراز

یک منبع آگاه بیمارستانی به خبرنگار فارس در شیراز گفت: تمامی مجروحان به بیمارستان‌های سطح شهر از جمله بیمارستان‌های خصوصی منتقل شده و تمام توان پزشکی و امدادی استان برای کمک به مجروحان بسیج شده‌ است.
خبرنگار فارس از حضور آیت‌‌الله حائری شیرازی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان در محل حادثه خبر داد.
بنابراین گزارش، اعضای ستاد تأمین استان پس از نشست خود با حضور در حسینیه شهدای شیراز از نزدیک محل حادثه را مورد بازدید قرار دادند.

یکی از اعضای شورای تأمین استان به خبرنگار فارس گفت: شورای تأمین تصمیمات فوری و مهمی اتخاذ کرده که در حال پیگیری و اجرای آن است.
هم‌اینک با همکاری نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج آرامش به شهر شیراز بازگشته و خانواده‌های حادثه‌دیدگان این بمب‌گذاری با حضوردر بیمارستان‌های شهر در حال پیگیری وضعیت جسمی عزیزان خود هستند.
فرماندار شیراز هم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش امدادگران و متولیان امر، مجروحان حادثه انفجار شنبه شب در مرکز فرهنگی و مذهبی رهپویان وصال شیراز به مراکز درمانی این شهر منتقل شده‌اند، اعلام کرد : در تلاش هستیم با همکاری مراکز درمانی اسامی مجروحان را از طریق فرمانداری در ساعات آتی به اطلاع مردم برسانیم .
ابراهیم عزیزی با بیان اینکه مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات از اسامی مجروحان باشماره تلفن 111 تماس بگیرند، گفت: در بررسی‌های اولیه این حادثه احتمال بمب‌گذاری منتفی است و انفجار احتمالا علت‌های دیگری داشته است.
عزیزی با بیان اینکه بررسی‌های تکمیلی درخصوص علت این حادثه جریان دارد ، اظهار داشت: هم اکنون با حضور تعداد زیادی از مردم درمحل حادثه مواجه هستیم و از مردم می‌خواهیم محل را ترک کنند، زیرا اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌گیرد.
محمد رضا حدائق معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس نیز گفت: در بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بمب‌گذاری در این حادثه فعلا تایید نمی‌شود و بررسی بیشتر در دست انجام است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk