سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187301

بازدید امروز : 4

بازدید دیروز : 12

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

دنیا پس از سرکشى روى به ما نهد ، چون ماده شتر بدخو که به بچه خود مهربان بود ، سپس این آیه را خواند « و مى‏خواهیم بر آنان که مردم ناتوانشان شمرده‏اند منّت نهیم و آنان را امامان و وارثان گردانیم . » [نهج البلاغه]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

تعیین محل دانشگاه هنر در نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: شنبه 86/6/31::: ساعت 4:0 عصر

درپی تصویب افتتاح شعبه ای از دانشگاه هنر اصفهان در شهر نایین از تعدادی از ساختمانهای آموزشی خوابگاه و کارگاه آموزشی توسط کمیته ای مرکب از امام جمعه شهر نایین نماینده شهرستان فرماندار معاونت اداری و مالی دانشگاه هنر اصفهان و چند تن از مسئولین ذیربط بازدید و متعاقب آن جلسه ای با حضور اعضاء در محل فرمانداری نایین تشکیل و اولویتهای ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

الف - ساختمان آموزشی:

* اداره غله نایین

* عمارت تاریخی مصلی

ب - کارگاه آموزشی

* فرهنگسرای شهرداری

* خانه تاریخی امامی

ج – اولویت پیشنهادی جهت گسترش:

* خانه تاریخی فاطمی

د - خوابگاه:

*  دبستان پروین اعتصامی جهت خوابگاه خواهران

*  دبستان عبرت محمدیه جهت خوابگاه برادران

دانشگاه هنر اصفهان (دانشکده پردیس اصفهان) (Isfahan Art University or Isfahan university of Art) در سال 1355 با هدف تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه? حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی تأسیس شد. نخستین دانشکده این دانشگاه، دانشکده مرمت است که در مقطع کارشناسی ارشد و در دو رشته مرمت ابنیه و مرمت آثار تاریخی به جذب دانشجو اقدام می  نماید.

این دانشگاه ابتدا و در نخستین دوره? فعالیت خود از اقمار دانشگاه فارابی به شمار می رفت، اما پس از بازگشایی مجدد در سال ???? (پس از انقلاب اسلامی)، به عنوان یکی از دانشکده های مجتمع دانشگاهی هنر، مطرح شد و آغاز به کار کردو از سال تحصیلی 77-78 مشورت یک دانشگاه مستقل اما در حال توسعه مشغول فعالیت است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk