سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187288

بازدید امروز : 3

بازدید دیروز : 12

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

بیانیه دکتر حسنی به مناسبت عید نوروز

نویسنده:محمد صادق ایمانی::: پنج شنبه 87/1/1::: ساعت 10:0 صبح

دکتر حسنی

الحمد لله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله

السلام علی ربیع الانام

این بهار تو بعد از برگ ریز

هست برهان وجود رستخیز

با سلام و صلوات به پلشگاه پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولی و وصی بر حقش حضرت امیر مؤمنین(ع) و درود به روان طیبة زهرای مرضیه(س) و ائمة هدی(علیهم السلام) و درود به آستان سید الشهدا(ع) که پیروزی خون بر شمشیر را در عرصة مجادله حق و باطل به تماشا گذاشت.

سلام و درود به روح پر فتوح امام راحل، احیاگر اسلام ناب و افشاگر اسلام زر و زور و تزویر و عرض ادب به رهبر فرزانة انقلاب و شهدای گرانسنگ انقلاب و شهرستان پر آوازه نایین بویژه نماینده شهید دکتر سید شمس الدین حسینی و عرض ادب به محضر خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز؛ تقارن عید سعید نوروز که اندیشه انتظار و تولد دوباره همه خوبی هاست با ماه ربیع، بهار نبوت و اماممت، میلاد نبی رحمت و امام حکمت و پیروزی غرور آفرین ملت بزرگ ایران در خلق حماسه 24 اسفند را به مردم عزیز و فهیم و قدر شناس شهرستان نایین تبریک عرض نموده و به فال نیک می‏گیریم.

ملت شریف و قدر شناس شهرستان نایین؛ زبان این قلم شکسته، قاصر از آن است که این همه لطف و مهربانی و ابراز محبت خالصانه شما بزرگواران را سپاس گوید. این بنده کوچک خدا، هیچگاه خود را شایسته این همه عنایت و لطافت حضورتان نمی‏دانم. هرچند که این ابراز عشق و محبت برایم تازگی نداشت و ندارد، چرا که از لحظه ای که چشم باز نمودم در دامان پر محبت شما پرورش یافته ام و نمک گیر سفره محبت شما در جای جای این شهرستان مظلوم و کویری بوده ام.

محبتی که در این ایام، نه در برگه های رأی، بلکه در برق چشمانتان به وضوح دیدم و همین نگاه های پر امیدتان بود که امروز کوله باری از شرمندگی را در برابر مهر و محبت صمیمانه شما، احساس مسئولیت خطیر در برابر حسن اعتمادتان به حقیر را بر روی شانه هایم گذاشته است.

شما با حضور هوشمندانه برخواسته از درایت و قدرشناسی خود، شیفتگی خدمت صادقانه و بدون منت را به تشنگی قدرت و ثروت و شهرت ترجیح دادید. شما مردم فهیم و نجیب و قدرشناس، به برکت بصیرت نافذتان و هوش سرشارتان در حساس ترین لحظات و بدترین شرایط روانی جهت تعیین سرنوشت وکالت خطه دیار میرزای نائینی، تصمیمی متفاوت و آگاهانه گرفتید و بار این امانت سنگین را به دوش خادم خود که آزموده بودید و به صداقت و سلامت و یکرنگی او ایمان داشتید، گذاشتید.

اینک که دستان وفاق و همدلی شما بر آن شد تا مجدداً آینده نائین بزرگ و خطه پر افتخار کویر انارک و جندق و خور و بیابانک را به دستان فرزند کوچکی از دیارتان بسپارد، من هم سر تعظیم در برابر خواسته شما فرود می آورم و در انجام این مهم، بیش از هر زمانی محتاج کمک، حمایت و دعای خیر شما ولی نعمتان خویش هستم و انتظار دارم آرامش سیاسی و امنیت روانی و فضای محبت و همدلی ایجاد شده در طول 4 سال گذشته را پاس بداریم و بیشتر تقویت کنیم.

به پیشگاه بلندتان؛ به چشم های پر فروغتان؛ به استواری گام‏هایتان و همت دستانتان که حماسه آفرید سوگند یاد می‏کنم و عهد و پیمانی دوباره با شما عزیزان می بندم که پاشدار ارزش های ناب انقلاب، آرمان های حضرت امام(ره)، منویات مقام معظم رهبری و حرمت خون شهدا باشم و خودم را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه و بدون منت برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان و شهرستان پر افتخارمان و شهیرمان کنم. امید دارم در این سال مبارک که آغاز آن با هفته وحدت است، برای همه ما سال اتحاد و همدلی و تقویت دوستی ها و مودت ها باشد تا در سایه این وحدت و آرامش حاصل از آن بتوانیم جهت نیل به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور عزیزمان و برنامه های منتخب شما در افق 1390 برای شهرهای نایین، انارک، جندق و خور و روستاهای بخش مرکزی، انارک و خور و بیابانک گام های بلندی برداریم.

به این امید که در فردایی هرچه نزدیک‏تر، این حکومت ولایتمدار و شیعه خانه مولا، با اقتدار و عزت روزافزون تحت لوای صاحب اصلی اش حضرت حجه ابن الحسن(عج) در آید.

التماس دعا

دکتر حسنی

خادم شما در مجلس هفتم

و منتخب مردم شهرستان نایین در مجلس هشتم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk