سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187297

بازدید امروز : 0

بازدید دیروز : 12

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

افتتاح کلاس مهارت های کسب و کار و دوره کار آفرینی

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 9:0 عصر

طی مراسمی با حضور بختیاری استاندار اصفهان، جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان و مسئولان مؤسسه کارآفرینان پیشتاز در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین کلاس مهارت های کسب و کار و دوره کارآفرینی آغاز به کار نمود. در این مراسم استاندار اصفهان طی سخنانی به عزم جدّی دولت در ایجاد 5/1میلیون فرصت اشتغال در سال اشاره نمود و عنوان کرد وضعیت اشتغال زایی در حال حاضر رضایت کننده نیست و باید با جدیّت و پی گیری بیشتری به ایجاد اشتغال بپردازیم. استاندار اصفهان در ادامه سخنان خود به سخت گیری بی مورد بعضی از بانک ها در واگذاری وام های اشتغال زایی اشاره کرد. وی در پایان سخنان خود تعداد کار مندان شاغل دولتی را بیش از 3میلیون نفر اعلام کرد و گفت در ایجاد اشتغال باید در بخش خصوصی سرمایه گذاری و حمایت بیشتری انجام پذیرد. پیش از سخن رانی استاندار اصفهان زارع معاونت آموزشی مؤسسه کار آفرینان پیشتاز یکی از وظایف مهم دولت را ایجاد امکانات کسب و کار عنوان نمود و گفت پرداخت وام به متقاضیان اشتغال در راستای همین و ظیفه دولت می باشد که هم اکنون در حال اجراست. امّا باید علاوه بر این کار روش های تولید را به متقاضیان صنعت یاد دهیم تا از شکست طرحهای صنعتی جلوگیری نماییم. وی در خاتمه عنوان کرد مهمترین کارهای دولت باید برگزاری کلاسهای آموزشی و توجه بیشتر مسئولین به کار آفرینان باشد که خود باعث پیشرفت در این زمینه می گردد. همچنین معمار مقدم رئیس اداره کار و خدمات اشتغال نایین در گزارش کوتاهی آمارهای اشتغال زایی، مجموع شاغلین نایین و همچنین تعداد بیمه شدگان را به حضار ارائه نمود.
لازم به ذکر است مؤسسه کار آفرینان پیشتاز با در نظر گرفتن نیاز مبرم کشور به پرورش مدیران کار آفرین بر آن است تا در پروژه های آموزش کارآفرینی و مهارت کسب و کار بیش از پیش مشارکت نماید. بزرگترین پشتوانه این مؤسسه در این مسیر مشارکت دانش پژوهان نخبه کشور در سطوح دکتری و کار شناسی ارشد مدیریت کار آفرینی دانشگاه تهران است. این مؤسسه در حال ایجاد شعب فعال در کلیه استان ها و شهرستان ها می باشد و در حال حاضر در تهران، اصفهان و چهار محال و بختیاری نمایندگی دارد و در حال مذاکره با بقیه استانهای کشور می باشد. چشم انداز مؤسسه کار آفرینان پیشتاز قرار گرفتی در فهرست سه مؤسسه برتر کشور در عرصه کار آفرینی و اشتغال می باشد. این مؤسسه از تاریخ 31 مرداد ماه شروع به آغاز کلاسهای خود در شهرستان نایین با حضور 250 نفر عضو نموده است که تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کلاس مهارت های کسب و کار و دوره کار آفرینی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk